آهنگ جدید حمید هیراد به نام «میگفت سرده دستم که گرمش کنم»
تاریخ : شنبه 6 اسفند 1401
نویسنده : khoram

متن آهنگ میگفت سرده دستم که گرمش کنم حمید هیراد

 

????ـازم انتظار داشـــ????ـت که ترکـــش کــ????ــنم

میـــ????ــگفت چیزی نپــــ????ــرسم و درکَــــــش کـــ????ــنم

خــــــودم باعــــ????ـــث رنج و دردش شــــدم

میگفــ????ــت ســــردـه دســــ????ـــتم که گــــرمش کنـــــــم…????

میــــــ????ـــگفت ســــردـهـ دســـــ????ـــــتم که گرمش کـــــنم…

عشــــ????ــــق# مهر پیـــ♫ــــشانی ـهر عآشــ♫ـــق بی ادعاســــ????ــــت…

عشـــ????ـــــق# عمق دلواپــــســــــ♫ــی و ـمرهم دلـــ????ـــشوره هاسـ♫ـــت

عــــــ????ـــشق تو حســـ♫ـــابت ز همه عالم و???? ـآدم جداســـ????ــــــت

من چه کنـــــــ????ـم از غم دوری از چــــــــه بگویــــــــم ز صــــ????ــــبوری

حقم این نیـــ♬ـــست زدی تیـــ♬ـــــشه به قلـــ♬ـــب و ریشــــــه ام!

بر دل عاشق پیشـــــ♬ـــه ام باز کنار تو منم من

حق من این نبـــــ♬ــــود یه تنه این شهر حــــ♬ـــــسود#

از تو جدایم بکنــــ♬ـــــــد ????ـمــن ـچه# کنم من چه کــــ♬ـــنم مـــــــ????ــــن

https://musicdel.ir/single-tracks/201502/

 




|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید